
FitMedica
Zadanie
- Opracowanie strategii digital marketing dla marki
- Nowa strona www, wraz z nową formą komunikacji
- Rebranding marki – opracowanie nowego loga
- Nowy kontent promujący placówkę i specjalistów
uSer EXPERIENCE
- nowe menu strony
- spójność struktury poszczególnych sekcji z uwzględnieniem pozycjonowana serwisu
- oferta placówki i cennik dobrze widoczne
- zespół specjalistów wraz z terminarzem wizyt
- intuicyjne i funkcjonalne komunikaty call to action
- nowa czytelna strona mobilna
WYBRANE ELEMENTY UX
Oferta
Proste i zwięzłe kategorie, treść powiązana z popularnymi zagadnieniami. Intuicyjna struktura. Buttony call to action
Cennik
Jako oddzielna kategoria w menu.
W formie rozwijanej tabeli.
Jasne i czytelne podziały.
BLog
Treści opracowane w formie bloga z podziałem na podkategorie, otagowane
i powiązane z kategoriami oferty.
kontent www
- film promocyjny placówki
- filmy promocyjne – wywiady z lekarzami
- profesjonalna sesja zdjęciowa lekarzy
- opracowanie profili specjalistów
- sesja wnętrz przychodni















Previous
Next
USer INTERFACE
Strona mobilna
najważniejsze komunikaty
Zgodnie ze strategią biznesową strona mobilna ograniczona została do pokazania oferty i kontakt z placówką.
Call to Action
“Call page” jako wyraźny sygnał do szybkiego kontaktu telefonicznego. Sekcja kontakt przekierowuje pacjentów przychodni do mapy dojazdowej.
ograniczone sekcje
Strona mobilna ograniczone do najważniejszych sekcji, pozostałe sekcje zostały wyłączone z widoku strony mobilnej.
RWD
Spójność grafiki ze stroną desktopową. Format dostosowany do wersji mobilnej strony.
Sorry, the comment form is closed at this time.