LOT - szalona środa | usero

Blog

szalona środa samolot niebo

LOT – szalona środa

szalona środa kierunek miasta
szalona środa bilety ekran główny

Zadanie

Prezentacja kierunków PLL LOT na stronie www.lot.pl / promocje
w taki sposób, aby zachęcić użytkowników do kupna biletu.

Założenia

  • analiza rozwiązań rynkowych
  • projekt wstępny
  • makiety projektu​
  • warunki techniczne projektu ​
  • badania i analiza wdrożenia
  • ​rozwój i promocja rozwiązania

lot samolot niebo skrzydło
szalona środa lot konkurencja

ANALIZA KONKURENCJI

Wyszukiwanie lotów i promocji linii lotniczych jest już zauważalnym trendem.
Przeszukiwanie stron i wyszukiwarek lotniczych stało się powszechnym hobby użytkowników.

Serwisy i wyszukiwarki lotnicze
szukają sposobu na prezentację oferty w intuicyjny i szybki sposób.

Przykłady stron :
greatescape.co ;
momondo.pl ;
kiwi.com ;
skyscanner.pl

PROJEKT

szalona środa kierunek miasta

WYBÓR KIERUNKU

Rozwiązanie wizualne przygotowane pod ofertę promocyjną.
Mapa z dostępnymi kierunkami, w wybranej ofercie promocyjnej.
Możliwość zmiany miejsca wylotu oraz zakresu dat.

szalona środa kierunek

Rozwiązania

Kalendarz z zaznaczonymi datami dla najniższej ceny. Dodatkowe filtry (np. budżet przeznaczony na lot). Odcienie sugerujące widełki cenowe.


zobacz prototyp

szalona środa samolot niebo
szalona środa bilety

Konwersja

Informacja o liczbie biletów, które są dostępne np. “zostało tylko 20 miejsc, cena może wzrosnąć”

Informacje o czasie promocji np. “2 godziny do końca promocji”, “kupiony 3 razy w ciagu ostatniej godziny”

Pływający koszyk – podążający wraz ze scrollowaniem strony

Informacje push, o porzuceniu koszyka np. “Twój lot do Nowego Jorku jest jeszcze dostępny”.

Kontent

Poniżej części zakupowej sekcja z opisem wybranych kierunków lotu – użytkownik pozostaje na stronie.

Kontent stworzony na potrzeby promocyjnych kierunków

Przeplatany przypomnieniami o zakupie (pływający koszyk)

szalona środa kontent UGC nowy jork

User generated content

szalona środa kontent UGC nowy jork

Przedstawienie promocyjnych kierunków z punktu widzenia użytkownika – klienta LOT-u

Zdjęcia od użytkowników – kontent agregowany na stronie, na potrzeby promocyjnych kierunków.

UGC przeplatany przypomnieniami o zakupie -pływający koszyk)

szalona środa kontent UGC nowy jork zdjęcia

Rozwój
i promocja

szalona środa grafika belka
samolot niebo

STRONA GŁÓWNA – Wdrożenie funkcjonalności na stronie głównej Lot-u, mapa jako główna wyszukiwarka strony

POS – Wdrożenie rozwiązania w punktach Lot-u jako szybka forma przejrzenia promocyjnych kierunków

NEWSLETTER – Mapa jako nowa funkcjonalność w newsletterze Lot-u

SOCIAL MEDIA – Kontent oraz UGC wykorzystywany w promocji marki


Pełna Prezentacja

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button