
Moje wakacje
MOJE WAKACJE
Aplikacja mobilna MOJE WAKACJE to usługa bankowa, dzięki której użytkownicy mogą oszczędzać na wybrane oferty wakacyjne.
ZAŁOŻENIA
Aplikacja ma pomoc nam
w oszczędzaniu na wyjazdy.
Oszczędzanie
połączone jest z ofertą biur podróży. W aplikacji pojawiają się atrakcyjne rabaty.
Wielkość rabatów zależy od kwoty jaką posiadamy na koncie aplikacji oraz od czasu oszczędzania.
Dlaczego aplikacja o oszczędzaniu ?
W roku 2018, co czwarty Polak (28 proc.) spędził wakacje w domu.
Większość Polaków finansuje swoje wakacje przede wszystkim z oszczędności i bieżących zarobków.
11 proc. z nas zapożyczyło się przed wyjazdem. Aż jedna trzecia z tych osób ma później kłopot ze spłatą takiego kredytu.
Badanie zrealizowane w 2018 na zlecenie Grupy KRUK metodą CAWI
(przez internet) w panelu Ariadna na próbie ogólnopolskiej N=1067.(PAP)
Wybieramy Kierunek
Aplikacja MOJE WAKACJE to baza wielu kierunków wakacyjnych proponowanych przez największe biura podróży w Polsce.
URUCHAMIAMY PAKIET OSZCZĘDNOŚCIOWY
Poprzez analizę wybranych kierunków aplikacja proponuje kwoty do oszczędzania.
Pakiety połączone są ze standardowymi usługami bankowymi. Zatwierdzenie otworzenia rachunku oszczędnościowego odbywa się w aplikacji
ZDOBYWAMY RABATY
Rabaty to ważna część aplikacji. Rabaty stale się powiększają, w zależności od wielkości kwoty na koncie aplikacji. Dzięki rabatom możesz uzyskać duże zniżki na oferty.
Rabaty są do wykorzystanie poprzez aplikację, przy rezerwacji oferty.
MAKiETY









Previous
Next
GAINS
- regularne oszczędzanie
- planowanie wakacji z wyprzedzeniem
- poczucie ubicia dobrego interesu
PAINS
- niewystarczające środki do realizacji
- niewystarczające oferta wakacyjna
- obawa przed płatnościami elektronicznymi
CASTOMERS SEGMENTS
-
+ 25
-
posiadający konto bankowe
-
zarobki średnie
-
regularnie zarabiający
-
szukający okazji cenowych
-
fani podróżowania
Badania z użytkownikami
Z badań aplikacji mobilnej wynikało, że istnieje obawa przed bezpieczeństwem finansów w aplikacji czy zakupu oferty wakacyjnej przed aplikację.
Należało także poprawić userflow, tak by użytkownik mógł intuicyjnie przechodzić między poszczególnymi ekranami aplikacji.
Zmiany po Badaniach

umowa e-mail
Warunkami podróży i potwierdzenie zawarcie umowy są dodatkowo wysyłane do użytkownika.

bezpieczeństwo
Płatność w aplikacji i uwierzytelnienia zgodne z najnowszymi normami transakcji online.

User Flow
Jasny podział, szybki dostęp do każdego z paneli aplikacji – zarówno ofert jak i rabatów.
rozwój aplikacji
Mobilizacja użytkowników do oszczędzania przez aplikację
– atrakcyjna rabaty
– informacje “push” o promocjach
– nagrody za wytrwałość
– elementy grywalizacji
– oferty personalizowane pod pary, rodziny czy większe grupy
– nowe oferty wyjazdowe, nie tylko biur podróży
ZObacz PODOBNE projekty
Sorry, the comment form is closed at this time.