Aplikacja Syrena

Aplikacja Syrena

Girls in Tech

Hacking for humanity, kodujemy dla Warszawy

Aplikacja Syrena została stworzona podczas warszawskiego hackatonu „Hacking for humanity”, w ramach którego powstały rozwiązania technologiczne mające służyć poprawie jakości i wygody życia mieszkańców miasta. Aplikacja jest bazą wydarzeń i akcji społecznych, narzędziem, poprzez które możemy dołączyć do wybranej inicjatywy społecznej, oraz otrzymać wymierne profity.  

Miejsce

Warszawa

UX / UI Designers

Agnieszka Kucharska
Natalia Kołodziejczyk

Data

Grudzień 2019

Wydarzenia i akcje społeczne

Aplikacja Syrena agreguje wydarzenia i akcje społeczne w jednym miejscu. Wydarzenia są widoczne dla wszystkich użytkowników z poziomu aplikacji w formie listy lub mapy z pinami. Aplikacja zbiorczo agregującej rożne inicjatywy takie jak: sprzątania lasu, czy wyjście z psami ze schroniska.

Chętni użytkownicy dołączają do wydarzenia, za udział nagradzani są punktami. Punkty uzbierane w aplikacji mogą zostać wymienione na realne profity np.: bilet do kina, bilet przejazdu komunikacją miejską etc. Dzięki realnym profitom mamy możliwość zaangażować mieszkańców miasta, którzy do tej pory nie brali udziału w takich wydarzeniach. W dalszych krokach rozwoju aplikacji użytkownicy sami będą mogli zakładać wydarzenia i szukać partnerów biznesowych do realizacji benefitów.

Funkcjonalności

Wydarzenia podzielone według popularnych kategorii. Mapa lokalizacji z oznaczonymi punktami i podstawowymi informacji o wydarzeniu. Profil użytkownika z tablicą aktywnych wydarzeń i licznikiem punktów gromadzonych w aplikacji.

Zapis na wydarzenie i wiadomości push z powiadomieniami o zbliżającym się terminie akcji. Tabela z propozycją zamiennika punktacji na wybrane profity. QR kod do szybkiej obsługi wybranych kategorii profitów. Panel do wnioskowania o nowym wydarzeniu, które chcemy utworzyć w aplikacji. W przyszłości planowane są także profile dla firm, które chcą wesprzeć wybrane akcje w ramach działań CSR – patroni akcji.

Funkcjonalności

Wydarzenia podzielone według popularnych kategorii. Mapa lokalizacji z oznaczonymi punktami i podstawowymi informacji o wydarzeniu. Profil użytkownika z tablicą aktywnych wydarzeń i licznikiem punktów gromadzonych w aplikacji.

Zapis na wydarzenie i wiadomości push z powiadomieniami o zbliżającym się terminie akcji. Tabela z propozycją zamiennika punktacji na wybrane profity. QR kod do szybkiej obsługi wybranych kategorii profitów. Panel do wnioskowania o nowym wydarzeniu, które chcemy utworzyć w aplikacji. W przyszłości planowane są także profile dla firm, które chcą wesprzeć wybrane akcje w ramach działań CSR – patroni akcji.